System kolejkowy – nowy standard obsługi klientów

Systemy kolejkowe to nowoczesne narzędzia podnoszące konkurencyjność firmy. Dzięki nim placówka ma szansę zaoferować swoim klientom zupełnie nowy standard obsługi. To z kolei przekłada się na postrzeganie firmy i większą ilość klientów.

Czym jest system kolejkowy?

System kolejkowy to prosty system, którego zadaniem jest maksymalnie usprawnić obsługę petentów. Sprawdzi się wszędzie tam gdzie istnieje potrzebna szybkiej i sprawnej obsługi dużej ilości osób. Od wielu lat kolejkomaty są z powodzeniem wykorzystywane w bankach, na lotniskach, w urzędach, na poczcie, czy w placówkach medycznych.

Zalety systemów kolejkowych

Po pierwsze to duże usprawnienie dla interesantów. Kolejkowicz oczekujący na swoją kolej często jest sfrustrowany. Dzieje się tak ponieważ w wielu miejscach panuje chaos i brak sprawnej obsługi interesantów. Najlepszym przykładem, z jakim chyba każdy z nas miał do czynienia to problemy z numerkami w przychodniach. Często panuje tam bałagan, numerki są pomieszane lub nie ma ich wcale. Pacjenci czują dyskomfort i stają się nerwowi, często dochodzi do kłótni o kolejność wchodzenia do gabinetu.

Takie sytuacje są bardzo niekomfortowe i zdarzają się nie tylko w kolejce do lekarza. System kolejkowy skutecznie niweluje ten problem. Po pierwsze każdy kolejkowicz ma przyporządkowany numerek. Pobiera go w specjalnym automacie. Dzięki temu wie ile osób oczekuje w kolejce przed nim. Taka wiedza daje duże poczucie komfortu. Można bowiem w tym czasie spokojnie zadzwonić, skorzystać z toalety czy poczytać gazetę. System kolejkowy wprowadza porządek, i niweluje konfliktowe sytuacje. Kolejkowicze są spokojniejsi i bardziej zadowoleni z obsługi.

Ale wykorzystanie systemów kolejkowych jest przydatne również z punktu widzenia pracowników. Dla nich to większy komfort pracy. Oczekujący w kolejce petenci są usystematyzowani, podchodzą kolejno według wyznaczonych numerków, nie ma kłótni i napiętych sytuacji co wpływa na komfort pracy. Dla pracodawcy wykorzystanie kolejkomatów wiąże się z większą efektywnością pracowników, ponieważ mogą oni obsłużyć większą ilość petentów.

Zadowoleni są więc wszyscy – klienci, pracownicy oraz właściciele.

Systemy kolejkowe DASOFT wykorzystuje już bardzo wiele placówek w całym kraju. Kolejne ciągle do nich dołączają. Biorąc pod uwagę ogromne korzyści wynikające z zastosowania tych systemów koszty ich instalacji są niewielkie. A korzyści ogromne. Więcej na ten temat na dasoft.com.pl

System kolejkowy – nowy standard obsługi klientów
5 (100%) 2 votes

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here