Jak zorganizować event w galerii handlowej?

Jednym z ulubionych miejsc, gdzie przebywamy rodzinnie, jest galeria handlowa. Miejsca tego typu dawno przestały się kojarzyć wyłącznie z zakupami. Galeria w Gdyni staje się terenem do spacerowania, odwiedzania kawiarni oraz punktów do zabaw dla dzieci. Coraz częściej organizuje się w nich również eventy różnego typu.

Galeria do zadań specjalnych

Baczni obserwatorzy centrów handlowych już dawno zaobserwowali, jak bardzo zmienia się ich ulubiona galeria. Gdynia i inne miasta to tereny stałej modernizacji sklepów wielkopowierzchniowych. Powierzchnia handlowa za każdym razem jest w nich nieco uszczuplona z korzyścią dla strefy rozrywki lub relaksu. Galerie handlowe dla wielu stały się niemalże domem, co nie mogło umknąć ich administratorom. Z tego powodu miejsca, kojarzone kiedyś z handlem, coraz częściej stają się prawdziwym centrum rozrywki, a nawet wydarzeń kulturalnych. Duża, dobrze zorganizowana galeria to doskonała przestrzeń do wydarzeń sezonowych lub cyklicznych. Jednak zorganizowanie eventu w galerii handlowej to spore wyzwanie, nawet dla fachowców w tej dziedzinie.

Nadmiar bodźców

Wbrew pozorom, miejsce, w którym wiele się dzieje, nie jest łatwe do zaaranżowania przestrzeni na event. Osoby, które odwiedzają galerię w Gdyni, zwykle mają jakiś nakreślony plan działań. Odwiedzają konkretne sklepy, robią zakupy, wybiorą się na lody lub do kina. Zwykle nie są skupione na czymś konkretnym, ponieważ zbyt wiele rzeczy dzieje się naraz. W taki klimat musi się wpasować event. Głównym problemem, poza sprawami technicznymi jest to, jak zainteresować mocno rozkojarzonych ludzi. Co zrobić, aby przerwali swój maraton po sklepach i przystanęli w jednym, konkretnym miejscu. Dlatego event w galerii handlowej, bez względu na jego tematykę, musi być perfekcyjnie przemyślany i zaplanowany.

Eventowe pewniaki

Dobrze ustalona koncepcja, która wpisze się w oczekiwania najpopularniejszej grupy docelowej galerii, to szansa na sukces. Galeria w Gdyni może gościć w swoich progach wiele wydarzeń. Za tak zwane „pewniaki” specjaliści uznają pokazy mody, atrakcje dla dzieci, porady stylistek oraz warsztaty różnego typu, ze szczególnym uwzględnieniem maluchów. Taka tematyka trafia w potrzeby większości klientów. Zwłaszcza jeśli dla rodziców oznacza na przykład możliwość pozostawienia na jakiś czas dziecka w bezpiecznej przestrzeni. Maluch nie będzie się nudzić, rodzice w tym czasie załatwią swoje sprawy.

Promocja eventu

Nawet najlepsze wydarzenie przejdzie bez echa, jeśli nie zostanie odpowiednio nagłośnione. Do tego celu nadają się nie tylko urządzenia do promocji, jakie mają galerie handlowe. Warto odpowiednio wcześnie zwrócić się do mediów lokalnych, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Jest duże prawdopodobieństwo, że osoby, które zalajkowały konkretne miejsce, jak galeria w Gdyni, widząc informację o evencie, przyjdą wraz z rodziną. Bardzo skuteczną metodą promowania każdego wydarzenia specjalnego jest zaproszenie do udziału osoby znanej. Gwiazda lub celebryta najłatwiej przekonuje odwiedzających do tego, aby na chwilę przerwali swoje galeryjne plany.

Organizacja eventu to zadanie skomplikowane, dlatego warto je zlecić specjalistom. Firmy eventowe posiadają odpowiedni sprzęt, niezbędny do takiego wydarzenia. Mają również doświadczenie, jak działać w sytuacjach nieplanowanych, na szybko stosując plan B.

Poprzedni artykułWynajem biura – na co zwrócić uwagę?
Następny artykułNieuczciwa konkurencja – jak mieć pewność, że działania Twojego przedsiębiorstwa są zgodne z prawem?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj