Jak napisać idealne CV?

CV, czyli Curriculum Vitae jest bardzo ważnym dokumentem, dzięki któremu możemy zaprezentować przyszłemu pracodawcy swoje umiejętności, pokazać kursy potwierdzone certyfikatem. W ten sposób informujemy także o naszych zainteresowaniach oraz predyspozycjach, ukończonych szkołach czy uniwersytetach, a co najważniejsze, o naszym doświadczeniu zawodowym. Perfekcyjnie napisane CV może zapewnić nam dostanie upragnionej pracy.

O czym należy pamiętać, aby stworzyć idealne CV?

Powinno się treściwie, lecz wyczerpująco opisać doświadczenie zawodowe, czyli wymienić stanowiska, na których wcześniej pracowaliśmy (można na początku CV zawrzeć podsumowanie o naszym wykształceniu, stanowiskach zawodowych; dopiero w następnych punktach rozwinąć). Warto również dodać informacje na temat zdobytych umiejętności zawodowych. Ważne jest, aby treść naszego CV była dobrze dopasowana do profilu kandydata, którym interesuje się dane przedsiębiorstwo.

Co jeszcze można zawrzeć w CV, aby było bardziej interesujące dla przyszłego pracodawcy?

Warto pochwalić się tym, co udało nam się osiągnąć na poprzednich stanowiskach. Przykładowo, w pracy, którą wykonywaliśmy wcześniej udało nam się zwiększyć sprzedaż o 25%. Zdecydowanie powinniśmy o tym napisać!

Następny artykułJak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj